W związku z dynamicznym rozwojem naszego sklepu zmieniamy system e-commerce, dlatego przez najbliższe dni nie będzie możliwości składania zamówień. Przepraszamy za niedogodności, w przypadku pytań zapraszamy do kontaktu na adres e-mail biuro@misjazdrowia.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 730 455 799 lub +48 (22) 240 15 62.

Dostępność produktu

 

Czas realizacji zamówienia jest zależny od dostępności danego produktu w magazynach firmy Zepter.

Szacunkowy czas potrzebny na skompletowanie przez nas zamówionych przez Ciebie produktów podany jest na karcie każdego produktu obok przycisku "Do koszyka":

 

Zamówienie złożone z produktów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości (po upływie czasu najdłuższego z podanych).

W przypadku gdy zdecydujesz się na zamówienie produktu, którego czas realizacji jest oznaczony jako "na zamówienie" nasz konsultant skonsultuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie i osobiście ustali warunki dostarczenia wybranych przez Ciebie towarów.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).